Medlems- og kontingentkontoret er dem du skal henvende dig til hvis du:

Skal skifte fagforening og a-kasse til 3F

Indmeldelse i, eller overflytning til 3F sker via hjemmesiden www.3f.dk klik på ”bliv medlem” og vælg hvilket medlemskab du ønsker. Hvis du skal overflyttes fra en anden fagforening eller a-kasse, så svare du blot ja til spørgsmålet om du allerede er medlem i en anden fagforening/a-kasse, og oplyser hvilken, så går resten automatisk.
Og vi hjælper naturligvis gerne, både personligt og telefonisk.

Du ønsker at melde dig ud af fagforening og a-kasse

Hvis du ønsker at melde dig ud, så skal det altid ske skriftligt, det er selvfølgelig for at sikre at du er blevet vejledt korrekt, og også for at vi skal have dokumentation for udmeldelsen
Hvis du skal overflyttes til en anden fagforening og a-kasse, så skal du foretage en indmeldelse på din nye fagforenings og a-kasses hjemmeside, og her oplyse at du allerede er medlem af 3F, så går resten automatisk.

Har problemer med, eller spørgsmål til, dit kontingent

Problemer med, eller spørgsmål til dit kontingent kan være mange forskellige ting, og vil oftest kræve at vi taler sammen.
En ting kan være at du har modtaget en dobbelt opkrævning, det kan der være et par årsager til, den mest oplagte er naturligvis at du ikke har betalt måneden før, og så er det jo helt korrekt med en dobbelt opkrævning.
En anden årsag kan være at du har betalt, men senere end vi har genereret de nye opkrævninger, hvis det er tilfældet, så kan vi sende dig en ny opkrævning, eller du kan vælge blot at rette beløbet.
Hvis du får betalt for meget i kontingent, så vil det automatisk blive modregnet i næste måneds kontingentopkrævning.

Hvis du har behov for en personlig vejledning, kan du kontakte os på tlf. 70300806

Messenger