Seniorklubben 3F Nordøstsjælland
Program for 1.Halvår 2014.

Onsdag den 15. januar kl. 11:00

Vi besøger det nye Søfarts Museum. Efter besøget på egen hånd , går vi over på  Aktivitets Centret Hamlet  og får lidt at spise og drikke . Medlemspris vil være 150 kr.  Og der er selvfølgelig >>tilmelding<<

Mandag den 10. marts.

Vi skal i det Kgl Teater, og får en herlig rundvisning i det gamle teater, og den starter kl. 10:00…   Så vi skal med toget kl. 9:03 og mødes på stationen 8:50 obs. Rundvisningen er ikke for gangbesværede. Efter besøget finder vi et godt sted at spise. Pris kr. 150 obs.  Max 30 deltagere …   >>> tilmelding <<<

Tirsdag den 6. maj  kl. 11:00

Vi besøger  Helsingør Produktionsskole på Fabriksvej 28 lige overfor Teknisk museum, bus 802 lige til døren. Vi spiser derude, dog kun vand til maden + kaffe..    Deltagerpris 25,00 kr.!   >> tilmelding <<

Onsdag den 28. maj

Skovtur til Bakken sammen med Regionen. Vi kører i bus fra 3F.  Der vil komme nærmere orientering vedr. afgang.  Arr. omfatter bus, spisning med diverse drikke varer,  underholdning og hjemtransport.  Deltager pris vil være kr. 250, og der er maximum 50 deltagere  >>>  tilmelding <<<

Onsdag den 9. april kl. 11:00

Vinsmagning… vi mødes igen hos 3F til en herlig rundtur i de italienske vine og lidt godt at spise. Medlems pris vil være kr. 125. og At huske! >> tilmelding <<

Der spilles Bingo-Banko Onsdage den 5-2. 5-3. 2-4. 7-5. Vi spiller i fælleshuset i Fiolgade Kl.13:30. Fine præmier samt gratis kaffe. Vi spiller 11 spil. Kom og støt klubben.

Der spilles kort en gang om ugen, med start torsdag 2. januar kl. 13 og til kl. 16:30. Der spilles Whist, og der ER plads til flere spillere.

Torsdag den 13 februar kl. 12:00 Afholdes der generalforsamling hos 3F med dagsorden i følge vedtægterne, med beretning, regnskab og valg.

Efter generalforsamlingen serverer vi ; Gule Ærter og Pandekager og med en øl eller vand . Der kan vælges en anden ret hvis man ikke kan tåle ærterne. Deltager prisen vil være 125 kr.

>>> Husk nu, Tilmelding til spisningen. <<<